Pierwsze kroki | Przygotowanie do druku | Najczęściej zadawane pytania | Pliki do pobrania |
FAQ - najczęsciej zadawane pytania
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Sprawdzenie statusu zamówień dostępne jest po zalogowaniu się i kliknięciu "Twoje zamówienia" w prawym-górnym rogu ekranu. Przy każdym zamówieniu znajduje się jego status.
Jak mogę anulować zlecenie?
Zamówienie można anulować tylko wtedy, kiedy znajduje się ono w koszyku. Aby to zrobić należy kliknąc przycisk "Usuń" znajdujący sie przy danym zleceniu. W nagłych przypadkach zamówienie można anulować telefonicznie (tylko wtedy gdy nie jest jeszcze w realizacji).
Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?
Tak. Aby to zrobić należy podczas składania zamówienia kliknąć "Zmień dane płatnika oraz adres dostawy" i postępować zgodnie z instrukcjami. W przypadku gdy zamówienie jest w realizacji, jedyną opcją na zmianę adresu dostawy jest kontakt telefoniczny.
Od kiedy liczony jest termin realizacji?
Czas realizacji zamówienia w przypadku "przedpłaty na konto" liczony jest od momentu dokonania płatności i akceptacji plików do druku. Natomiast w przypadku wybrania formy płatności "za pobraniem", czas liczony jest od akceptacji plików do druku.
Czy istnieje możliwość przyśpieszenie terminu realizacji?
Z reguły tak, jednak nie we wszystkich przypadkach. Ekspresowy termin realizacji wiąże się z dopłatą w wysokości 50% zamówionych towarów. O ekspresowy termin prosimy pytać telefonicznie PRZED złożeniem zamówienia.
Jakie są koszty dostawy wydruków?
Każdy koszt dostawy kalkulowany jest automatycznie na podstawie wagi i podawany w koszyku jeszcze przed potwierdzeniem zamówienia.
Czy możliwa jest dostawa wydruków poza granice Polski?
Jak najbardziej tak, jednak przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów. Ze względu na przepisy celne i inne komplikacje, nie stosujemy dostawy do krajów z poza Unii Europejskiej.
Czy mogę osobiście odebrać wydruki?
Tak. Wystarczy przy składaniu zamówienia zaznaczyć opcję "odbiór osobisty". Wydruki można odbierać pod adresem: Drukarnia GreenHouse Sp. z o.o., ul. Głubczycka 29, 48-130 Kietrz.
Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?
Oczywiście. Zamówienia niestandardowe, niedostępne w naszym sklepie można składać poprzez wysłanie zapytania ofertowego na adres: sylwia.k@ghouse.pl
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe?
Przeważnie jest to jeden dzień roboczy, maksymalnie do 3 dni.
Czy mogę zamówić wykonanie projektu?
Tak. Zamówienia na projekty graficzne prosimy wysyłać na adres pawel.u@ghouse.pl. Przy zamówieniu na projekt wymagana jest przedpłata na konto. Ceny projektów ustalane są indywidualnie.
Zapomniałem hasła, jak mam się teraz zalogować?
Wystarczy kliknąć guzik "Zapomniałem hasła" w prawym-górnym rogu strony i podać adres e-mail użyty przy rejestracji. Na podany adres e-mail zostanie przesłane hasło.
Zmieniłem adres e-mail, co teraz?
Nic :) Wystarczy zalogować się na swoje konto używając starego adresu e-mail i zmienić go na nowy adres w ustawieniach konta.
Czy mogę dodrukować ulotki zamawiane 2 miesiące temu?
Tak. W przeciwieństwie do innych drukarnia pliki przechowujemy na swoich dyskach na wypadek późniejszych domówień (do 6 miesięcy).