Najczęściej zadawane pytania

Pierwsze kroki Przygotowanie do druku Najczęściej zadawane pytania Pliki do pobrania

 

FAQ - najczęsciej zadawane pytania


W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Sprawdzenie statusu zamówień dostępne jest po zalogowaniu się i kliknięciu "Twoje zamówienia" w prawym-górnym rogu ekranu. Przy każdym zamówieniu znajduje się jego status. 

Jak mogę anulować zlecenie?

Zamówienie można anulować tylko wtedy, kiedy znajduje się ono w koszyku. Aby to zrobić należy kliknąc przycisk "Usuń" znajdujący sie przy danym zleceniu. W nagłych przypadkach zamówienie można anulować telefonicznie (tylko wtedy gdy nie jest jeszcze w realizacji). 

Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Tak. Aby to zrobić należy podczas składania zamówienia kliknąć "Zmień dane płatnika oraz adres dostawy" i postępować zgodnie z instrukcjami. W przypadku gdy zamówienie jest w realizacji, jedyną opcją na zmianę adresu dostawy jest kontakt telefoniczny. 

Od kiedy liczony jest termin realizacji?

Czas realizacji zamówienia w przypadku "przedpłaty na konto" liczony jest od momentu dokonania płatności i akceptacji plików do druku. Natomiast w przypadku wybrania formy płatności "za pobraniem", czas liczony jest od akceptacji plików do druku. 

Czy istnieje możliwość przyśpieszenie terminu realizacji? 

Z reguły tak, jednak nie we wszystkich przypadkach. Ekspresowy termin realizacji wiąże się z dopłatą w wysokości 50% zamówionych towarów. O ekspresowy termin prosimy pytać telefonicznie PRZED złożeniem zamówienia.

Jakie są koszty dostawy wydruków?

Każdy koszt dostawy kalkulowany jest automatycznie na podstawie wagi i podawany w koszyku jeszcze przed potwierdzeniem zamówienia.

Czy możliwa jest dostawa wydruków poza granice Polski?

Jak najbardziej tak, jednak przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów. Ze względu na przepisy celne i inne komplikacje, nie stosujemy dostawy do krajów z poza Unii Europejskiej. 

Czy mogę osobiście odebrać wydruki? 

Tak. Wystarczy przy składaniu zamówienia zaznaczyć opcję "odbiór osobisty". Wydruki można odbierać pod adresem: Drukarnia GreenHouse Sp. z o.o., ul. Głubczycka 29, 48-130 Kietrz.

Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?

Oczywiście. Zamówienia niestandardowe, niedostępne w naszym sklepie można składać poprzez wysłanie zapytania ofertowego na adres: sylwia.k@ghouse.pl

Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe?

Przeważnie jest to jeden dzień roboczy, maksymalnie do 3 dni.

Czy mogę zamówić wykonanie projektu?

Tak. Zamówienia na projekty graficzne prosimy wysyłać na adres pawel.u@ghouse.pl. Przy zamówieniu na projekt wymagana jest przedpłata na konto. Ceny projektów ustalane są indywidualnie. 

Zapomniałem hasła, jak mam się teraz zalogować? 

Wystarczy kliknąć guzik "Zapomniałem hasła" w prawym-górnym rogu strony i podać adres e-mail użyty przy rejestracji. Na podany adres e-mail zostanie przesłane hasło.

Zmieniłem adres e-mail, co teraz?

Nic :) Wystarczy zalogować się na swoje konto używając starego adresu e-mail i zmienić go na nowy adres w ustawieniach konta.

Czy mogę dodrukować ulotki zamawiane 2 miesiące temu?

Tak. W przeciwieństwie do innych drukarnia pliki przechowujemy na swoich dyskach na wypadek późniejszych domówień (do 6 miesięcy).